Image and video hosting by TinyPic ~Seyyahi düsünceler ve Siirler~: ~GURBAN OLDUGUM~

12 Eylül 2013 Perşembe

~GURBAN OLDUGUM~
















 ~GURBAN OLDUGUM~

Gel etme eyleme gurban oldugum
Kapatma kulagini bu feryatlarima
Selam vermesende yüzün cevirme
Bir kara da sen ekleme karalarima

Bu can sana feda gurban oldugum
hasretim umudum mecnun oldugum
Kara kasina gözüne meftun oldugum
Gel merhem ol kanayan yaralarima

Terketme karanliga gökkusagi renklerimi
Soldurup kurutma yedi veren ciceklerimi
Son bir kez dinlesen  sana diyeceklerimi
Sonra istersen mühür vur dudaklarima 

Olmuyor iste gurban oldugum sensiz olmuyor
Bitmiyor hasretim özlemim cilem dolmuyor
Allahim neden sevenler huzur bulmuyor
Sevgiyi sen yazmadin mi kutsal kitaplarina


Kul caresiz kaldiginda hizir yetisir derlerdi
Cok bekledim umutla ama kimse gelmedi
Bu dünyada ne bahtim nede yüzüm gülmedi
Uzanmadi bir el care olmadi imdatlarima

Seyyahim cileyle örülmüs sevda yollarim
Ben yaklastikca o kacar sarmaz kollarim
Ey sevgili sana ayan olsun bu feryatlarim
Turnalar ulastirsin nidami kulaklarina

Seyyahcan
12.09.2013

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa


Image and video hosting by TinyPic