Image and video hosting by TinyPic ~Seyyahi düsünceler ve Siirler~: ~BASLAR VE BITER~

15 Şubat 2012 Çarşamba

~BASLAR VE BITER~



   ~BÖYLE BASLAR~
Bir görüste sevdim seni
Kendine kul ettin beni
Buldum sonunda dengimi
Diye baslar yalan ask'lar.


Sensiz günüm gecmez oldu
Gönlüm gercek aski buldu
Sensizlik benim sonumdu
Diye baslar yalan ask'lar.


Leylamsin sen Mecnunum ben
Kerem oldum Aslimsin sen
Sirin Ferhat Zin ile Mem
Diye baslar yalan ask'lar.


Senden baskasini görmem
Kimselere gönül vermem
Sen yetersin baska sevmem
Diye baslar yalan ask'lar.


Neredeydin bunca zaman
Buldum seni birakamam
Öldürseler unutamam
Diye baslar yalan ask'lar.


Günesimsin bense ay'im
Senden gelir parlakligim
Ibadetim tek taptigim
Diye baslar yalan ask'lar.


Anan anam, Baban babam
Ne istersen kabul tamam
Kimseleri umursamam
Diye baslar yalan ask'lar.
  

~VE BÖYLE BiTER~
Bir kac ay gecmeden daha
Sevaplar dönüsür günaha
Gencligimi verdim sana
Diye biter yalan ask'lar


Hani bendim tek sevdigin
Hani bendim ugruna öldügün
Hani bendim tek deger verdigin
Diye biter yalan ask'lar.


Bahar gelse cicek bendim
Beni deren o el sendin
Ben sana tertemiz geldim
Diye biter yalan ask'lar.


Küs yastiklarina yatilir
Ilk duygular cöpe atilir
Bu bana nasil yapilir
Diye biter yalan ask'lar.


Sonunda ayrilmaya karar verilir
Mutlu günler biter sinirler gerilir
Iki sahitle dilekceler verilir
Böylece biter yalan ask'lar.

~Seyy@hc@n~

Etiketler: , , ,

2 Yorum:

saat: 16 Şubat 2012 00:43 , Blogger sefcka dedi ki...

harika bir siir, süper konu!!!
insanin hali iste.. herkes farkinda yalan askin yalanindan, neden insan asksiz olamaz, herkes biktim yalan asklardan diye bagirir fakat yinede her seferinde düser bu yamali iliskilerin icine.. insan iste.. yanlizlikmidir korkusu?.. kim bilir... (mavis)

 
saat: 17 Şubat 2012 22:49 , Blogger ~Seyy@hcan~ dedi ki...

Cok tesekkürler @sefcka (mavis). Insanlar bazen bile bile lades der. Ask kelimesinin anlami sevgidir ve saygiya dayali olmadigi icin cok cabuk eskitilir maalesef. Senin de yazdigin gibi; "Yalnizlik korkusu"nun bunda cok büyük etkisi var. ²Sayginin olmadigi yerde Sevgi yesermez²...

Saygi ve Seygiler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa


Image and video hosting by TinyPic