Image and video hosting by TinyPic ~Seyyahi düsünceler ve Siirler~: ~GELMEDiN VEFASIZ~

14 Şubat 2012 Salı

~GELMEDiN VEFASIZ~



 Geceler hüznünü devretti güne
Gelmedin vefasiz unuttun yine
Nasilsa bu beni seviyor diye
Gelmedin vefasiz gelmedin yine


Gözlerim uykuyu tanimaz oldu
Dert keder ne varsa kadehe doldu
Bak sensiz bir gece daha son buldu
Gelmedin vefasiz gelmedin yine


Unutmak istedikce unutamadim
Gönlüme söz gecmez anlatamadim
Ne yaptimsa kendimi avutamadim
Gelmedin vefasiz gelmedin yine


Gözlerim yollarda kulagim zil de
Vazoda kurudu güller sessizce
Meraktan cildirdim acaba nerde
Gelmedin vefasiz gelmedin yine


Kimbilir nerdesin hangi gönülde
Hangi mahrem eller gezer teninde
Allahsiz bir ara cik gel bir günde
Gelmedin vefasiz gelmedin yine


Son cagrim bu sana duymasan bile
Bülbül küstü artik vefasiz güle
Haber saldim  gel al diye ecele
O da vefasizmis gelmedi yine



Seyy@hc@n

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa


Image and video hosting by TinyPic