Image and video hosting by TinyPic ~Seyyahi düsünceler ve Siirler~: ~GiTTiN GiDELi~

14 Şubat 2012 Salı

~GiTTiN GiDELi~

 


Bir kuru yaprak gibi
Sararip soluyorum
Can damarim kesilmis
Yavas yavas ölüyorum
Birakip gittin gideli
 


Yaman oldu hallarim
Sarardi soldu baglarim
Boz bulanik sele döndüm
Akar caglarim gittin gideli


Gece gündüz belli degil
Aklim firar benle degil
Hata bende sende degil
Bir deliyim gittin gideli


Bu dert beni iflah etmez
Kime versem bir gün cekmez
Kader zalim gücüm yetmez
Bicareyim gittin gideli


Umutlarim biter oldu
Saclarima aklar doldu
Genc ömrüm sararip soldu 

ihtiyar oldum gittin gideli

 

Bu son cagrim nerdeysen gel
Günüm boran firtina yel
kirildi kol büküldü bel
Günes söndü gittin gideli 


Seyy@hc@n

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa


Image and video hosting by TinyPic