Image and video hosting by TinyPic ~Seyyahi düsünceler ve Siirler~: ~ESITLIK VE COCUKLUGUM~

20 Şubat 2012 Pazartesi

~ESITLIK VE COCUKLUGUM~




Benim hic oyuncagim olmadi 
§öyle doyasiya oynayacagim
Bu benim diyebilecegim
Hatta sarilip yatacagim
Öpüp koklayacagim
Bir oyuncagim olmadi
Baskalarinin oyuncaklarini 

izledim hep uzaktan
Onu bile istemediler bazen
Sanki alip kacarim
Bozarim oyunlarini diye
Hep sert baktilar yüzüme
Bense utandigimi hep gizledim
babam bana da alir edasiyla
Hastirin lan dedim
Kizgin ve caresiz...






Benim hic dogum günüm olmadi
Arkadaslarimi cagirip 

Kat kat pastalar kesemedim
Mumlari üfürüp alkislarla 

iyi ki dogdun demediler bana
Ve tek bir hediyem olmadi
Esitlik adina ne varsa
Bize ugramadi hic
Yardimlasmak adina
Hic bir el uzanmadi
Cocukluguma
Ben bunlari tanimadan
Paylasamadan büyüdüm

insanlik ve vicdan kelimesini 
Annemden duydum ilk defa
Asagi mahelle de ki  

Yikik dökük tek odali
Kerpic bir evde yasayan
Yoksul emine teyzeye
Yemek götürdügüm de

Ve ben cok sevdim 
Kimsesiz emine teyzeyi  
Belki onun da oyuncagi 
Dogum günleri olmadigi
Olamadigi icin cok sevdim...



 


Benim hic sevgilim olmadi
Söyle elele dolasabilecegim
Tenhalarda sarilabilecegim
Yanagina kücük bir buse
Kondurabilecegim 

isminin ilk harflerinden
Siirler yazabilecegim
Ve seni seviyorum diyebilecegim
Bir sevgilim olmadi benim
Olsa da ya agabeyi kesti yolumu
Ya da babasi tutup yakamdan
Höstt lan sen kimsin ki
Haddini bil dedi utangac yüzüme
Ben ilk defa o zaman ögrendim
Haddimi bilmeyi
Ait oldugum kategoriyi
Yasam alanimi
Ve hangi insan sinifina
Dahil oldugumu 

ilk defa o gün anladim...





Benim hic düsmanim olmadi
Kimse bulasmadi bana
Kimse öte git diyemedi
Tirstilar korktular fakirligimden
Yoksulun sagi solu belli mi olur
Asilir 7.65'in tetigine
Para delisiyken
Mermi manyagi olurlar
Sanirim bunun icin
Herkes dost olmaya calisti
Ya da öyle göründüler
Raki masalarinda
Hesapsiz oturdum
Ensesi kalinlar ödedi
Tümden hesaplari
Cünkü onlarin cüzdani güclü 

Yürekleri bes para etmezdi
Benimse gözüm kara
Bilegim saglamdi
Kaybedecek neyim vardi ki
Kimden korkacaktim
Kime eyvallah edecektim
Bu serefsiz dünya da
Ölsem kimin umurundaydi ki
Aglasa aglasa anam aglardi

Kardeslerim yanardi
Gerisi sadece teferruatti 
Dostluk arkadaslik adina....


Simdi anladim ki 

insanlar esit degilmis
Hak hukuk esit degilmis

Adalet esit degilmis
insan haklari esit degilmis
Sevgiler esit degilmis
Ölüm bile esit degilmis 

Bakin mezarliklara
Sizde anlarsiniz!!!

~Seyy@hc@n~

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa


Image and video hosting by TinyPic